SEO Specialist of SEO Schrijver Drenthe

Ben je op zoek naar een SEO Specialist en SEO Schrijver in Drenthe? Wil je beter vindbaar worden met je website en wil je hoger in Google komen? Goed nieuws, je bent hier aan het juiste adres. Geryaal is gespecialiseerd in het opzetten van een goede SEO strategie voor jouw website. Vindbaar worden met je website levert ontzettend veel winst op. Vergis je niet: iemand die zoekt in Google is een warme bezoeker. Hij zoekt namelijk al heel specifiek. Zoek je een roze fiets, dan wil je geen zwarte fiets. Zo specifiek is het.Feit & Voorbeeld: er wordt elke maand 9.900x gezocht op kapper amsterdam. Hoeveel nieuwe klanten mis je doordat je met je website niet bovenin Google staat op deze zoekterm. Ze lopen allemaal voorbij aan jouw etalage.Auw. Dat is niet grappig.Hoeveel potentiële klanten mis jij per dag? SEO gaat niet alleen over wat zoekwoorden implementeren. Het gaat ook niet over het invullen van de Yoast SEO Tool.Content is een must. Daarmee bedoel ik blogs en artikelen. Die gaan over wat je doelgroep bezig houdt. Van je diensten tot de vragen en problemen van klanten. Hoe meer content, hoe meer waarde Google aan jouw website hecht.Het is een kwestie van consistent doorbouwen. En er zijn meer voordelen. Consistent nieuwe content betekent consistent nieuwe input voor je nieuwsbrief. Voor social media.

Mijn naam is Gery Stevens, sinds 2015 ben ik actief als SEO Specialist en SEO Schrijver. Ik heb letterlijk honderden teksten geschreven over de meest uiteenlopende onderwerpen in diverse branches. Denk aan auto's, chiptuning, isolatie, keukens, muziek, campers, paardencoaching, coaching, breintraining en nog veel meer. Ik werk met ondernemers uit het MKB die gas durven te geven en daadwerkelijk bereid zijn te investeren in een duurzame relatie. Met mij en met je bezoeker.

Heel vaak hoor ik: ‘nee, SEO is niet toepasbaar voor onze branche’. Nou ik zal je vertellen: daar ben ik het ontzettend mee oneens.Om je een indruk te geven van ondernemingen en websites waar ik voor geschreven heb:Keukenbedrijf, hovenier, schuttingbouwer, hekwerkleverancier, beautysalon, advocaat bestuursrecht, paintball, chiptuning, autogarage, verkoper van tweedehands auto’s, loopbaancoach, burnoutcoach, letselschadeadvocaat, hondengedragsdeskundige, dieetcoach, bouwbedrijf, fysiotherapeut, personal trainer, webshop in edelstenen, webshop in tablethouders, zwembadenleverancier, witgoedleverancier, spouwmuurisolatie. En zo nog meer.Voor al deze bedrijven werkt dit. Stuk voor stuk. Let op: ik noem niet altijd de namen van mijn klanten. Ik ga hier bewust heel integer mee om.Ik ondersteun een burnoutcoach, binnen 3 jaar groeide hij van 0 naar 13.000 bezoekers per dag. Via Google lopen er elke dag 5-15 aanvragen binnen. Hij geeft serieus gas. Dat is ook nodig. Moet je je even voorstellen wat het voor jouw bedrijf betekent wanneer er elke dag 13000 relevante bezoekers in de winkel komen.Ander voorbeeld: Advocaat in bestuursrecht. Had al twee websites laten bouwen. Maar geen cent aan omzet. We hebben vijftig artikelen in drie maanden geschreven. Al na korte tijd kreeg hij aanvragen binnen. Een jaar later geeft hij aan dat dit zijn stoutste dromen had overtroffen. Elke dag aanvragen. En hij hoeft er eigenlijk niks voor te doen. Joh! Tuurlijk niet. Maar het begint wel bij je bezoekers. Zonder kijkers, geen kopers. Stap 1 is meer bezoekers. Stap 2 is het verbeteren van conversie. Dit is een spel wat je constant speelt. Ik waarschuw alvast: het is verslavend. Het is kicken wanneer je site groeit. Een aantal redenen:
  • Er zit veel tijd en veel werk in. Dat zeg ik niet om je af te schrikken. Maar ik denk dat je beter bezig kunt met de dingen waar je goed in bent.
  • Nog los van de tijd die er inzit worden de meeste ondernemers niet blij van het schrijven van artikelen
  • Met het schrijven van de artikelen ben je er nog niet. Ze moeten ook geplaatst worden. En geoptimaliseerd
  • Je investeert op de lange termijn. Perfect wanneer je iemand bent van de lange termijn visie. Nu bouwen betekent volgend jaar profijt, het jaar er op ook en het jaar daarna ook. Zelfs wanneer je minder gaat investeren. Dat is het verschil met Adwords. Stop je met Adwords dan ben je per direct de aanvragen kwijt. Ook verhoogt Adwords op lange termijn de waarde van je website niet.
  • In crisistijd zitten de bezoekers ook op je website. Waar andere bedrijven compleet stilvallen heb jij elke dag nog warme bezoekers op je website. Een cruciaal pluspunt wat mij betreft. Ten tijde van de corona crisis zag ik het levende bewijs!
Yes. Buitenstaander zijn is een enorm voordeel.Ik schreef over de EGR klep van auto’s. Ik vind auto’s verder niet interessant en heb er geen verstand van. Dat is het beste wat jou, als ondernemer kan overkomen. Als ik de tekst schrijf wil ik snappen hoe het werkt. Voordeel is dat je een tekst krijgt die iedereen snapt. Dit converteert. De klant waar ik dit voor schreef vertelt dat mensen aan de telefoon minder vragen omdat de site zo duidelijk is. Dat is wat je wilt. Weg met dat vakjargon. De dingen zijn voor jou logisch, voor je potentiële klant niet. Dat hangt ervan af hoe je er tegen aan kijkt.De burnoutcoach zegt altijd: hoeveel levert het mij op wanneer ik op een belangrijk zoekwoord hoog in Google sta.Mijn ervaring: onderaan de streep mag Geryaal (of een SEO specialist) geen geld kosten. We gaan altijd voor een lange termijnsamenwerking (anders hoef je mij niet te bellen). Minimale voorwaarde is een half jaar. Je investering zit aan de voorkant. Geryaal heeft al meerdere ondernemers geholpen die werkzaam in Drenthe, zoals in Meppel, Assen, Emmen, Hoogeveen, Beilen, Borger of Coevorden. Maar ook in de rest van Nederland. Dat is het mooie van online werken, afstand is geen issue. In de kennisbank van Geryaal vind je talloze artikelen die interessant zijn: Wil je kennismaken met Geryaal? Neem gerust contact op. Bel 0633583487 of mail naar info@geryaal.nl.