Geen tijd of zin om je blogs zelf te schrijven?

Wil je vindbaar worden in Google met je website, dan zijn goede blogs de sleutel. Besteed je SEO Strategie en het schrijven van je content uit aan Geryaal. Kies voor het SEO Jaartraject.

Voor ondernemers die geloven in een langetermijnstrategie en een website die dagelijks bezoekers oplevert. We gaan een jaar aan de slag, zodat je een site krijgt die elke dag verkopen en aanvragen oplevert.

De olifant in de kamer

SEO is als die olifant in de kamer. Je moet er iets mee, maar het liefst vermijd je ‘m.

Je voelt zo ontzettend veel weerstand als je er al aan denkt om een blog te moeten schrijven. Het duurt lang. Het is saai. En dan moet je ook nog rekening houden met SEO, optimalisatie, techniek, copywriting, conversie en wat al niet weer.

Als je dat nu direct iets op zou leveren, was het nog tot daar aan toe. Maar je ziet niet direct resultaat. Dus je vraagt je af: waarom stop ik hier zo veel tijd en energie in.

Is je site nu niet vindbaar?

Het lukt je niet om consistent te bloggen. Je hebt al een aantal keren geprobeerd het van de grond te krijgen. Dat gaat drie weken goed. En dan stort het in als een kaartenhuis. Je hebt nog 49392 anderen dingen te doen. Dus laat je het weer gaan …

Je bent niet de enige met deze struggle.

Dit probleem had Joost ook. Joost is overheidsrechtadvocaat. Hij had al eerder een website laten bouwen, maar deze kwam niet overeen met zijn beeld van een goede website. Daarnaast haalde hij nooit aanvragen uit zijn website. Samen hebben we de website opnieuw ingericht.

Samen zijn we aan de slag gegaan en hebben we 40 tot 50 goede blogs geschreven. Het resultaat: inmiddels weten mensen zijn site te vinden en krijgt hij dagelijks serieuze klussen binnen die helemaal passen binnen zijn expertise.

SEO gaat over echte mensen

Met het SEO Jaartraject kies je voor een traject waarbij je maandelijks goede en SEO vriendelijke blogartikelen krijgt. Deze blogs leveren je een hoge ranking en bezoekers in Google op.

Je moet je voorstellen dat Google momenteel sneller beweegt dan ooit tevoren. Door AI wordt er meer content gemaakt dan ooit. Het probleem is alleen dat het meer van hetzelfde is. De vraag is dan: wat maakt je onderscheidend. De ironie is dat we in mijn ogen weer uitkomen bij de menselijke factor. SEO gaat over echte mensen. Met een vindbare website trek je dagelijks mensen aan die al op zoek zijn naar jou.

Als mensen van je website houden, zal Google er nog meer van houden. Google heeft geen bestaansrecht zonder bezoekers. De vraag is hoe je ervoor zorgt dat bezoekers van je site houden? In mijn ogen gaat dit over daadwerkelijk weten wat er leeft in je bezoeker.

duurzaam samenwerken.

Het SEO Jaartraject

Als je inzet op SEO, zet je in op een duurzame manier van marketing. Dit betekent dat we met een SEO traject altijd inzetten op een duurzame samenwerking van minimaal 1 jaar. Dat is een bewuste keuze, Google heeft tijd nodig om je site op te pakken. Het maken van goede blogs vraagt tijd. In de praktijk werk ik met de meeste van mijn klanten al jaren samen. Simpelweg omdat een site met de juiste stappen continu blijft groeien en resultaat oplevert.

Dit is wat je krijgt:

Strategie

  • Periodiek incheckmoment: waar staan we, wat is het plan, wat gaat goed en wat gaat niet goed, waar sturen we bij!
  • Monitoring en rapportages: ik houd voor je bij wat de resultaten zijn, deze verpak ik in een rapportage die je begrijpt.
  • Strategisch overleg en advies waar nodig.

Uitvoerend

  • In samenspraak een X aantal blogs, het minimum is 4. Je moet je voorstellen dat een site volume nodig heeft om vindbaar te worden.
  • De blogs zijn plusminus 1200-1500 woorden
  • De blogs worden per maand geleverd
  • De blogs worden van volledig geoptimaliseerd voor SEO
  • De blogs worden toegevoegd in Google

“Ze doet wat ze zegt en zegt wat ze doet”

Sinds januari 2014 is Geryaal aan de slag met de website van Dynamic Tuning. Wij zijn gestart met de chiptuning van auto’s en zochten een professional om deze dienst ook online goed in de markt te zetten. Grote kracht van Geryaal is vertaling van ’technisch’ vakjargon naar begrijpelijke taal voor lezers (jip en janneke taal).

Een voordeel dus dat Gery niet onderlegd is op autogebied. Wij merken aan klanten dat ze via de website zijn binnengekomen omdat ze vaak goed geïnformeerd bij ons binnenkomen.

Geryaal onderhoudt daarnaast met regelmaat contact over de voortgang van zaken waarbij er duidelijk een stijgende lijn zichtbaar is. Daar waar we op nul gestart zijn, halen we op dit moment 25000 bezoekers per maand binnen op onze website. Dit in combinatie met pakweg 100-200 aanvragen per maand. Daarnaast hebben we dagelijks inschrijvingen op onze mailinglijst, onderdeel van de strategie.


Mark Westera (Dynamic Tuning)

zo werkt het.

Dit mag je verwachten

daar gaan we.

De in-kaart-breng sessie

We gaan van start met de in-kaart-breng sessie. Dit is een sessie van 1,5 tot 2 uur waarin we de diepte ingaan. Voor de tijd vul je een formulier voor mij in zodat ik mij optimaal kan voorbereiden. Dit kan online en offline. Tijdens deze sessie wil ik dat je mij meeneemt in je business. Wie ben je, wat doe je, wat drijft je, wat is je visie? Maar ook wat beweegt jouw klant, waar komen ze voor uit bed, hoe zoeken ze, wat willen ze echt? Dat brengen we in kaart. Dit zie ik als het fundament.

plan van aanpak

Ik ga voor je aan de slag

Je kunt even uitrusten. Ik ga voor je aan de slag. Alle input uit de in-kaart-breng sessie vul ik aan met onderzoek vanuit mijn kant. Dat wil zeggen: het verwerken van jouw input, zoekwoordenonderzoek en meer. Dit wordt een plan van aanpak voor de komende maanden. Dit gaat over de juiste zoekwoorden, eventuele verbeteringen aan je site zoals deze nu staat en een blogstrategie.

aan de slag

Input, schrijven en blogs

Ik ga voor je aan de slag met het schrijven van blogs waarin je visie verwerkt wordt. Daarvoor ben ik input nodig. Samen bekijken we hoe we dit stroomlijnen. Misschien heb je een podcast, kun je input geven per whatsapp of zet je liever iets op papier. Dit wordt de kern van het blog. Elke maand krijg je een X aantal blogs aangeleverd.

finetunen

Feedback en online zetten

De blogs gaan online. Mijn ongenuanceerde visie op blogs die niet online staan is dat Google ze dan zeker niet indexeert. Dus ik zet ze altijd online om te zorgen dat de voet op het gaspedaal blijft. Uiteraard verwerk ik de feedback die je op je blogs hebt. Alle blogs worden van A tot Z geoptimaliseerd voor SEO. Zodat Google snapt waar ze over gaan en je vlot opgepakt wordt met nieuwe blogs.

monitoring

Monitoren van de resultaten

Ja, je wilt uiteraard resultaat. Dus monitoring is een must. We houden bij hoe je blogs het doen in Google, wat dit doet met bezoekers en wat het aan conversies oplevert. Bij belangrijke mijlpalen vieren we samen een feestje. Komt bij dat we periodiek even kort inchecken om te kijken hoe je ervoor staat en wat het plan is voor de komende periode. Hoe vaak we inchecken stemmen we samen af, hoe effectiever hoe beter!

wie ben ik.

Gery, van Geryaal

Gery Stevens

Mijn naam is Gery. 35 jaar. SEO Specialist. Websitebouwer. Eigenaar van Geryaal & de Blogplaatser. Bijna negen jaar actief als ondernemer. In 9 van de 10 strategiegesprekken vragen ondernemers: hoe kom je bij de naam Geryaal? Eerlijk, woordgrapje van m’n vader!

Ik heb letterlijk honderden blogs geschreven die miljoenen bezoekers per jaar opleveren voor mijn klanten. Ik ben een nuchter no-nonsense ondernemer die samen met jou aan de slag gaat.

“Ze doet wat ze zegt en zegt wat ze doet”

Ik ben naar Geryaal toegekomen omdat ik te weinig bezoekers had op mijn website en ik me graag bezig wilde houden met mijn diensten (burnout en stress coaching) in plaats van heel veel tijd besteden aan het uitzoeken van websites. Na meerdere partijen te hebben benaderd kwam ik uiteindelijk uit bij Geryaal die vanuit eigen succes ervaringsdeskundige is. Dankzij een prettige samenwerking en net dat stapje extra, heeft Geryaal me top geholpen om succesvol mijn diensten online vindbaar te maken.


Ruud Meulenberg (ruudmeulenberg.nl)

de prijs.

Je investering

Je investering voor het SEO jaartraject bedraagt minimaal € 1.500 exclusief BTW per maand.

laat mij je helpen.

Verkennen of ik je kan helpen?

Wil je weten of ik je kan helpen? Plan een gratis strategiegesprek. Voordat we in gesprek gaan vraag ik je kort wat vragen te beantwoorden die mij helpen bij de voorbereiding, kost je hooguit twee minuutjes. Het gesprek duurt een half uurtje. Tijdens dit gesprek kijken we hoe ik je kan helpen om een autoriteit te worden binnen je vakgebied.