Introductietraining: bloggen & SEO.

Geryaal verzorgt de training Google Proof Bloggen voor mkb-bedrijven & ondernemers. Deze training geef ik zowel online, offline als incompany. Voor groepen en eenpitters!

Voor ondernemers die hun zichtbaarheid willen vergroten door te bloggen maar niet bekend zijn met de enorme potentie van een vindbare website of webshop.

Geschikt voor

  • ondernemers die in hun omgeving succesverhalen horen over vindbare websites en dit zelf ook willen.
  • ondernemers die in een dagdeel helder willen hebben waar de kansen liggen op het gebied van bloggen en SEO.
  • ondernemers die hun marketingteam, medewerkers en/of zichzelf willen laten proeven aan de kansen van SEO.

Even een vraagje:

  • Wil je een vindbare website die je dagelijks leads oplevert?
  • Werkt je organisatie voornamelijk offline en wil je de stap naar online maken?
  • Is de tijd rijp om bloggen definitief onderdeel te maken van je marketingstrategie?
  • Wil je weten wat bloggen kan betekenen voor jouw organisatie?
  • Wil je dat een marketingmedewerker of je marketingteam inzicht krijg in de kracht van blogs en SEO?

Laten we niet gek doen, de kracht van online werken is je bekend …

Maar wat levert het nu echt op een vindbare website? Wat is het verband tussen actief bloggen en SEO? En wat levert het je op als je investeert in bloggen en in je website?

Hele legitieme vragen die je stelt.

Je schuift het blogvraagstuk steeds voor je uit. Komt wel een keertje … Je bent immers druk, er is werk zat en er is steeds iets anders wat je aandacht vraagt.

Niet gek. Wel een gemiste kans.

Een wijs man (m’n vader) zei ooit: in goede tijden moet je zaaien. Dat geldt ook voor jouw bedrijf. Door te bloggen zaai je: de investering die je nu doet, verdient zich op lange termijn terug.

Even om een verschil te duiden.

Ondernemer 1: investeert in vindbare website.
Resultaat na 1 jaar: 400-500 bezoekers per dag.
Ondernemer 2: investeert niet want is te druk met van alles.
Resultaat na 1 jaar: 10 bezoekers per dag (net zoveel als een jaar terug).

En dan komt de recessie.
Die 400-500 worden een keer zoveel waard. Het zijn namelijk 400 tot 500 echte mensen per dag die op jouw site komen.

Denk je nu: yes, maar dit wil ik!

Ik verzorg incompany en online de training Google Proof Bloggen voor bedrijven. Een training voor jou als ondernemer, je marketingteam, je VA. Voor iedereen binnen de organisatie voor wie dit relevant is.

Dit is een training waarin je een complete introductie krijgt in SEO & Bloggen. Ik laat je exact zien welke kansen er liggen, maar niet alleen dat. Tijdens deze interactieve workshop duik je in de gedachtewereld van je bezoeker zodat je in 1 x helder krijgt hoe een vindbare website voor jou werkt.

Wat gaan we doen tijdens de training?

Stap 1: Analyse
Voordat we aan de slag tijdens de training start ik met een uitgebreide analyse van de huidige website. Wat is de stand van zaken nu, hoe doet je site het in Google, wat doet de concurrent, waar liggen kansen? Dit krijg je toegestuurd in een toegankelijk rapport.

Stap 2: De training
Tijdens een interactieve training van drie uur gaan we aan de slag met de volgende thema’s:

  • Ontdek wat het verschil is tussen een vindbare en een niet vindbare website of webshop?
  • Hoe werkt het eigenlijk als je met blogs vindbaar wilt worden in Google?
  • Het verschil tussen wat je denkt dat een bezoeker zoekt en wat een bezoeker echt zoekt.
  • Waarom bloggen de basis zou moeten zijn van je totale contentstrategie.
  • De kracht van de gezond-verstand-strategie: ken jij je klanten eigenlijk wel?
  • Inzicht in hoe je concurrenten het doen in Google en hoe jij dit in jouw voordeel gebruikt (zonder dingen te jatten of na-aperig gedrag te vertonen)
  • Hoe integreer je bloggen in je marketingstrategie op een manier die je niet te veel tijd kost.

Stap 3: Plan van Aanpak
De informatie uit de workshop bundel ik voor je in een plan van aanpak. Hier kun je concreet mee aan de slag.

Wat kost de training Google Proof Bloggen?

Ik zeg altijd maar: een blog wat niet online staat wordt zeker niet gevonden door Google. Da’s vrij simpel.

Sta jij niet op #1 in Google, dan staat er een concurrent. En dat betekent (ook vrij simpel) dat er dagelijks honderden tot duizenden bezoekers op de site van je concurrent zitten. En die mensen gaan allemaal voorbij aan jouw online etalage.

Wat denk je dat je dit op termijn kost. Het is tijd om je te verdiepen in de kansen die er liggen.

Je investering voor deze training inclusief plan van aanpak is € 1.995 exclusief BTW.

Een investering waar je voor altijd iets aan hebt.

“Ze doet wat ze zegt en zegt wat ze doet”

Ik deed een SEO adviestraject bij Gery. Ze is gewoon duidelijk, concreet in haar aanpak en heel belangrijk: Ze doet wat ze zegt en zegt wat ze doet.

Vooral dat laatste is ook zo belangrijk, dat ze constant een terugkoppeling geeft. Ze blijft je op deze manier betrekken bij het hele proces en heel fijn dat ze alles uit handen neemt.


Linda Nordholt (slankmetlinda.nl)

Kijken of een training bij jouw organisatie past?

Tof, plan een strategiecall in mijn agenda. Je kunt deze hieronder plannen. Deze call is vrijblijvend.