Zelf leren hoe je SEO & blogs inzet 

voor jouw business?

Kies voor het SEO Adviestraject van Geryaal en krijg een maatwerk stappenplan voor jouw business.

Voor ondernemers die in 3 maanden alle ins en outs van een vindbare website willen ontdekken, maar niet zitten te wachten op nog een online cursus zonder context.

Oké dan …

Het probleem van veel ondernemers is dat ze geen idee hebben wat de potentie van een vindbare website is. Je hebt heus wel eens gehoord over SEO. En dat blogs helpend zijn weet je ook nog wel. Maar waar nu die klok of klepel precies hangt … je hebt geen idee.

En ja, je ziet ook succesverhalen. Maar wat je er nu precies aan hebt? Levert het überhaupt wel wat op?

Ik laat je het verschil even zien tussen een vindbare en een niet vindbare website.

  • Amper bezoekers via Google. Dit betekent dat de bezoekers bij je concurrent zitten.
  • Je mailinglijst groeit niet heel snel of alleen als je inzet op ads via social media.
  • Ondanks dat je actief podcasts opneemt groeien de aantallen je te langzaam.
  • Je moet elke dag hard aan het werk om aan klanten te komen. Als je niets doet, valt de stroom met leads stil.
  • De content die je maakt, verliest z’n waarde. Je moet alles steeds opnieuw bedenken. Je bouwt niet duurzaam.
  1. Elke dag bezoekers via Google op onderwerpen die te maken hebben met wat jij aanbiedt.
  2. Je mailinglijst groeit dagelijks doordat bezoekers via je blogs converteren naar de lijst.
  3. Via je blogs converteer je elke dag mensen naar je podcast waar je ze omzet naar klanten.
  4. Elke dag heb je aanvragen of matchcalls doordat mensen via Google op je site komen en op zoek zijn naar wat jij doet.
  5. Doordat je een site vol relevante blogs hebt, heb je altijd input voor nieuwsbrieven, podcasts en Instaposts of carrousels.

Vindbaarheid in Google is voor iedereen interessant ...

Een vindbare website of webshop is interessant voor elk type ondernemer: de schuttingbouwer, hovenier, garagehouder, coach of advocaat. Of je nu eenpitter bent of een team hebt.

Wat je wilt, is potentiële klanten in elke fase van de zoektocht oppakken. Dat doe je met een goede SEO-strategie.

In de afgelopen jaren heb ik in de meest uiteenlopende branches tientallen website vindbaar gemaakt.

Wat gaan we doen?

Tijdens het SEO Adviestraject gaan we samen drie maanden aan de slag. Je krijgt een concreet, gedetailleerd advies op maat voor jouw bedrijf of organisatie. We maken een plan van aanpak waarmee je vindbaar wordt en we zetten samen een plan op hoe je dit aanpakt.

Vervolgens leer ik je hoe je zelf je blogs schrijft en plaatst. Of hoe je dit uitzet bij tekstschrijvers en andere mensen dit werk voor je laat doen.

Hoe ziet het eruit?

#1: Kickoffcall

We starten met een kickoffcall van 1,5 uur. Dit doen we online. Tijdens deze kickoffcall vraag ik je het figuurlijke hemd van het lijf. Wie ben je, wat doe je, waar sta je nu en waar wil je naar toe?

#2: Analyse van je website & plan van aanpak

Aan de hand van onze kickoffcall en mijn eigen onderzoek maak ik een uitgebreide analyse van je website en je totale contentstrategie. Ik maak een plan van aanpak voor een blogstrategie die ervoor zorgt dat je vindbaar wordt.

#3: 4 online calls van 1 uur

In 12 weken plannen we om de drie weken een call waarin we de voortgang bespreken, kijken waar nieuwe kansen liggen en we een aantal thema’s behandelen. Je gaat in de tussentijd aan de slag met concrete opdrachten.

#4: Toegang tot mijn online kennisbank

Ik leer je hoe je jouw blogs op de juiste manier schrijft en plaatst. Je krijgt toegang tot mijn exclusieve leeromgeving waarin ik je help om de theorie te doorgronden.

#5: Vier feedbackmomenten

Heb je een blog geschreven of geplaatst? Ik kijk met je mee, je hebt 4 feedbackmomenten die je kunt gebruiken.

Wat heb je er concreet aan?

  • Een glasheldere blog- en SEO strategie die ervoor zorgt dat je vindbaar wordt in Google.
  • Een contentmachine waarbij we rekening houden met je andere contentkanalen. Podcasts worden blogs, blogs worden podcasts. Dit kan ook met Insta Carrousels of andere social media posts.
  • Een plan van aanpak wat bij je werkt: of je nu zelf aan de slag wilt met blogs, dit in je team uit wilt zetten of wilt werken met externe tekstschrijvers. We maken een plan.
  • Je snapt hoe SEO werkt zodat je zelf aan de slag kunt of de kennis door kunt geven.
  • We stellen een blogframe samen wat je kunt gebruiken voor jouw blogs waarin jouw visie en jouw tone of voice leidend zijn!
  • We maken je cijfers inzichtelijk, wat levert die SEO-strategie je nu echt op. Tijdens het traject houd ik dit voor je bij. Daarna kun je dit zelf, in tien minuutjes per maand.

Je investering bedraagt
€ 4500 exclusief BTW of twee termijnen van € 2.250

Ben je enthousiast?

Tof, neem contact op via onderstaand formulier. Da plannen we een vrijblijvende video call in.